Pozycjonowanie szerokie
Long tail - długi ogon

Co to jest pozycjonowanie szerokie?

Pozycjonowanie szerokie to usługa polegająca na pozycjonowaniu setek fraz kluczowych, wykorzystując relatywnie niski budżet na każdą z nich. Pozycjonowanie szerokie pozwala osiągnąć dużą liczbę wejść na sklep internetowy, omijając walkę o wysokie pozycje pod najtrudniejszymi frazami kluczowymi.

Pozycjonowanie szerokie nazywane jest również pozycjonowaniem long tail lub długiego ogona. Główną cechą takiego pozycjonowania są szybkie efekty pozycji.

Dlaczego pozycjonowanie long tail jest skuteczne?

Pozycjonowanie long tail zawęża odbiorców wyszukiwarki do osób, których zamiary są bardziej konkretne. Klient wyszukujące konkretne frazy długiego ogona to odbiorca, który wie, czego chce, szuka zaufanego sklepu, dobrej ceny.

Jeśli pozycjonujesz się na frazy long tail a Twój sklep ma konkurencyjne ceny inwestycja będzie się zwracać.

Reklama SEMLife. Agencja SEO

Darmowy audyt SEO, wykorzystaj opcję już dzisiaj!

Przejdź 

Jak dobierać frazy long tail - pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie strony, należy zacząć od wytypowania fraz kluczowych oraz zbadania konkurencji na rynku. Te dwie czynności to fundament usługi SEO. Wybierając frazy kluczowe, nie możemy od razu walczyć o najbardziej popularne z nich.

Konkurencja nierzadko rywalizuje o czołowe pozycje między sobą całymi latami, więc dogonienie ich nie jest sprawą łatwą a przede wszystkim tanią. Na początku usługi pozycjonowania warto typować frazy kluczowe, których konkurencyjność jest niska, ale pojawiają się wyszukiwania, które pozwolą sprzedawać produkty.

Gdy pozycjonowanie zacznie przynosić efekty, wtedy warto zacząć rywalizować o coraz to trudniejsze frazy kluczowe lub zwiększając ilości fraz kluczowych.

Pozycjonowanie produktów i kategorii

Pozycjonowanie szerokie dla sklepów internetowych opiera się głównie na podnoszeniu pozycji dla produktów i kategorii. Jest to kluczowe, ponieważ to właśnie te podstrony mają sprzedawać, proponując trafne treści dla odwiedzających.

Ważne, aby każda z grup fraz kluczowych miała przygotowaną własną podstronę, gdzie zawarta treść będzie trafna i wyczerpująca w danym temacie.

Strony gdzie prężnie rozwijane są treści, najlepiej sprzedają. Klient widzi, że na danej podstronie nie tylko kupi produkty, ale zdobędzie wiedzę na temat ich przeznaczenia, instalacji czy samodzielnej modyfikacji. Takie strony wzbudzają zaufanie i pewność, że klient trafił w dobre miejsce.

97 %

internautów korzysta z GOOGLE

Jeśli nie ma Cię w wyszukiwarce, tracisz możliwość pozyskania klientów. Jeśli masz stronę internetową warto ją pozycjonować zwłaszcza jeśli już to robi konkurencja

SEO naKompa.pl

Czy pozycjonowanie działa?

Pozycjonowanie działa w każdej branży. Jeśli masz co do tego wątpliwości wpisz frazę kluczową w Google i zobacz czy jest tam Twoja konkurencja. Jeśli tak a Ciebie tam nie ma, tracisz kontakty z klientami.

Pozycjonowanie Kielce SEO Kielce

Pozycjonowanie Kielce

Pozycjonuj swoje strony internetowe i zdobywaj klientów dzięki wyszukiwarkom internetowym takim jak Google

Zobacz więcej

Pozycjonowanie szerokie SEO Lokalne

Pozycjonowanie szerokie

Zdobywaj wysokie pozycje pod frazami kluczowymi związanymi z Twoim regionem!

Zobacz więcej

Pozycjonowanie PrestaShop SEO PrestaShop

Pozycjonowanie PrestaShop

Podnieś pozycje swojego sklepu internetowego zbudowanego na silniku Presta Shop

Zobacz więcej

Pozycjonowanie Shoper SEO Shoper

Pozycjonowanie Shoper

Korzystasz z rozwiązań e-commerce Shoper? Mamy dla Ciebie specjalną ofertę pozycjonowania strony.

Zobacz więcej

© Copyright Agencja SEO SEMLife.